عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400
بازدید : 114
نویسنده : black panther

مایکروسافت چند سالی است که به معیار استاندارد دستگاه‌های دو در یک بدل گشته است و سایر تولید‌کنندگان نسل‌های متوالی Surface Pro را به عنوان ایده پیش‌ فرض اینکه یک دستگاه هیبریدی تبلت / لپ‌تاپ ویندوزی چگونه باید باشد، در نظر می‌گیرند. اما دور شدن از این ایده نیز بسیار دشوار بوده و تغییرات صورت‌گرفته در چند نسخه اخیر سرفیس پرو هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ عملکرد تقریباً غیر محسوس بوده است. اما برویم سراغ بررسی Surface Pro 6…

در نگاه اول حداقل از نمای بیرونی به غیر از طراحی با رنگ مشکی مات جدید با تغییرات دیگری روبرو نیستیم. Surface Pro 6 بر خلاف بسیاری از لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و دستگاه‌های هیبریدی مدرن که تلاش شده تا حاشیه صفحه نمایش محصولات آن‌ها به حداقل برسد، هنوز هم دارای حاشیه بزرگی در اطراف نمایشگر خود است.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400
بازدید : 77
نویسنده : black panther

همه‌ی ما می‌دانیم که ارمغان کیفیت تصویر پیشرفته مدیون پردازنده پیشرفته در تلویزیون خواهد بود. این پردازنده هوشمند با کارایی بسیار بالا کیفیت تصویر قابل تقدیر را ارائه خواهد داد. فناوری قدرتمند 4K upscaling در این تلویزیون تضمین می‌کند که شما محتوای مورد علاقه خود را با وضوح 4K خواهید دید. به عنوان مثال می‌توانید یک فیلم قدیمی با کیفیت پایین را با وضوح خیلی بالا و نزدیک به 4K بر روی نمایشگر 55 اینچ تلویزیون ببینید؛ نگران نباشید پردازنده Quantum Processor Lite به خوبی از عهده این کار برخواهد آمد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: قیمت تلویزیون سامسونگ Q60A کیولد , قیمت تلویزیون سامسونگ q60a , تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q60A , قیمت خرید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q60A , تلویزیون فورکی سامسونگ 55Q60A , تلویزیون ال ای دی سامسونگ , تلویزیون 2021 سامسونگ , تلویزیون q70a , قیمت تلویزیون q70a , خرید q60a ,
تاریخ : دو شنبه 3 آبان 1400
بازدید : 109
نویسنده : black panther

عملکرد، اندروید و مالتی تسکینگ تبلت Yoga Book لنوو

تبلت یوگا بوک لنوو از پردازنده Intel Atom استفاده می کند که هنگامی که با صفحات وبی که پر از آگهی هستند مواجه می شوید باید چند ثانیه صبر کنید تا بتوانید صفحه وب را اسکرول کنید. حتی اضافه کردن 4 گیگابایت رم به اندازه ای حساسیت برنامه هایی که نیاز به پردازش زیاد دارند را کم نمی کند به طور مثال شما می توانید ساعت ها بازی Mini Metro را بدون مشکل انجام دهید اما نمی توانید بازی های سه بعدی مانند Real Racing 3 را به راحتی انجام دهید.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
تاریخ : دو شنبه 3 آبان 1400
بازدید : 123
نویسنده : black panther

اطمینان از برقراری امنیت جزء مهمترین ضرورت ها برای هر وبسایتی می باشد. هر روزه سایت های بزرگ و کوچک بسیاری در تیررس انواع هکرها و بدافزارها قرار می گیرد. گفته می شود حدود هر 40 ثانیه یک وبسایت مورد حمله قرار می گیرد. این حملات برای شما خسارت های مالی و معنوی زیادی در بر خواهد داشت. 



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
تاریخ : چهار شنبه 6 مرداد 1400
بازدید : 131
نویسنده : black panther

) Yoga Book یوگا بوک) یکی از محصولات هیجان انگیز سال  2016 است و دارای فرم فکتوری بود که قبلا در بازار وجود نداشت، شما می توانید یادداشت های فیزیکی خود را به فرم دیجیتال در بیاورید. این قابلیت به یادماندنی جزو رویاهای دانشجویان و دانش آموزان بود و هنوز هم که هنوز است جزو قابلیت های قابل توجهی است که می توان بدان دست پیدا کرد. اما با توجه به عملکرد کندی که این تبلت ارائه می دهد قیمت آن کمی بالا است و شما می توانید به جای آن از Yoga Book 2 یا Google Pixel C با یک صفحه کلید بلوتوثی استفاده کنید.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
تاریخ : چهار شنبه 6 مرداد 1400
بازدید : 106
نویسنده : black panther

در صنعت رستوران، فست فود و کافی شاپ داشتن طراحی منوی خوب، که با دقت طرح ریزی و برنامه ریزی شده است ضروری است. منوی شما ابزاری اصلی است که فروش بیشتر را به سمت کار شما سوق می دهد و طراحی منو به شما برای فروش بیشتر و افزایش سود کمک می کند. علاوه بر این، مطالعات نشان داده اند که یک منوی خوب طراحی شده می تواند سود شما را 10 تا 15٪ افزایش دهد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
تاریخ : جمعه 24 ارديبهشت 1400
بازدید : 109
نویسنده : black panther

اگر همیشه به این خاطر سراغ گوشی می‌روید که بازکردن و استفاده از آن راحت‌تر از لپ‌تاپ است، شاید لپ‌تاپ جدید لنوو به نام یوگا C940 این عادت شما را تغییر دهد. پرچمدار ۱۴ اینچی ۲ در ۱ این شرکت یکی از معدود محصولات پروژه آتنا اینتل است که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ معرفی شده و می‌خواهد عملکرد لپ‌تاپ‌ها شبیه به گوشی هوشمند شود.

C940 به گونه‌ای طراحی شده که فورا از حالت خواب خارج شود و حسگر اثرانگشت آن در یک ثانیه عمل می‌کند. علاوه بر اینها وای‌فای به سرعت متصل می‌شود و نمایشگر UHD با روشنایی ۵۰۰ نیت باعث می‌شود که بازتاب‌ها جلوی دید شما را نگیرند. عمر باتری این دستگاه ۱۰٫۵ ساعت است و اگر از نمایشگر در حالت FHD با روشنایی ۴۰۰ نیت استفاده کنید، عمر باتری تا ۱۷٫۵ ساعت افزایش پیدا می‌کند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
تاریخ : جمعه 24 ارديبهشت 1400
بازدید : 93
نویسنده : black panther

کمپانی هوآوی با معرفی سیستم‌عامل HarmonyOS تصمیم گرفت تا اندروید را در گوشی‌های هوشمند خود کنار بگذارد و سیستم‌عامل اختصاصی خود را به صورت پیش‌فرض بر روی آن‌ها نصب کند. اما در خصوص لپ‌تاپ‌های خود تصمیم دارد تا سیستم‌عامل لینوکس را نصب و راه‌اندازی نماید.

بر اساس گزارش TechRepublic، کمپانی هوآوی همچنان با محدودیت‌های تجاری از سوی ایالات متحده روبرو می‌باشد، به این معنی که باید در جابجایی و استفاده از نرم‌افزارها بر روی دستگاه‌های خود تجدیدنظر نماید. در خصوص گوشی‌های هوشمند هوآوی بدان معناست که در صورت لزوم باید به جای سیستم‌عامل اندروید از HarmonyOS استفاده نماید. اکنون همین تفکر در مورد لپ‌تاپ‌ها اعمال خواهد شد، زیرا کمپانی مایکروسافت نیز یکی از کمپانی‌های آمریکایی است و شامل محدودیت‌های ایالات متحده می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
تاریخ : جمعه 24 ارديبهشت 1400
بازدید : 121
نویسنده : black panther

 برای سفارش فالوور نیز پیج شما باید حتما عمومی باشد . خدمات افزایش فالوور اینستاگرام با ربات از زمان تاسیس اینستاگرام در سال 2010 توسط مشاغل سایه دار در سراسر اینترنت ارائه می شود و متأسفانه امروز نیز ارائه می شود. 5. در تصویر نمایه سعی کنید از رنگهای سازمانی تان نیز استفاده کرده باشید. مخاطب هدف شما کسانی هستند که در نهایت از محصول شما استفاده میکنند و به آن محصول علاقه دارند. همیشه مفید است که تحقیقاتی کلی انجام دهید تا بفهمید چه کسانی شما را دنبال میکنند و بدانید که بر این اساس چه محتوایی را باید تولید کنید.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
تاریخ : چهار شنبه 28 آبان 1399
بازدید : 144
نویسنده : black panther

سایت نایک ترکیه اینترنتی (Nike)

خرید از نایک ترکیه به شما این امکان را می دهد در هر جای ایران که هستید بتوانید محصولات با کیفیت برند نایک (NIKE) را به صورت خرید اینترنتی سفارش داده و آنها را دریافت کنید. بسیاری از شما نام برند نایک را شنیده اید و به سرعت یاد کفش های نایک می افتید ولی شاید ندانید که این برند متعلق به کدام کشور است؟ برند نایک یک برند آمریکایی و چند ملیتی است که در دنیا محبوبیت بالا و طرفداران بسیار زیادی دارد، محصولات این برند شامل انواع کفش، البسه و پوشاک، لوازم جانبی و ابزار ورزشی می شود.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
تاریخ : چهار شنبه 14 آبان 1399
بازدید : 116
نویسنده : black panther

ورق دکرا، ورق کینگستون هنگام استفاده در سقف ها نیازمند لوازم جانبی به خصوصی می باشد که در اینجا به برخی از آنها می پردازیم.

لوازم جانبی سقف شینگل

دستگاه برش کینگستون

دستگاه خم کن کینگستون

باربری

تخته بار استاندارد

ستون فقرات فرشته

سه پایه تیز

وب سایت وال فلش

تیز

چرا کینگستون؟

سیستم مقاومت در برابر طوفان

ورق دکرا، ورق کینگستون یک سیستم بام مناسب برای مناطقی با وزش باد شدید است. سقف‌های کاشی کاری سنتی، بتونی و چوبی در این مکان‌ها باعث تخریب خانه‌ها می‌شود.

البته بام کینگستون به لطف سیستم یکپارچه و بهم پیوسته خود که می‌تواند در مقابل بادهای منفجر شده مقاومت کند، می‌توان یک واحد کامل در نظر گرفت. در واقع، کینگستون از طوفان و وزش باد سرعت باد تضمینی 120 مایل در ساعت را دارد.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
تاریخ : سه شنبه 8 مهر 1399
بازدید : 88
نویسنده : black panther

ماوس گیمینگ ریزر مدل Naga Trinity

Razer Naga Trinity Gaming Mouse

نوع اتصال                                  نوع رابط

با سیم                                       پورت USB

ماوس گیمینگ ریزر مدل Naga Trinity Gaming یکی از هیجان‌انگیزترین ماوس‌ها در میان ماوس‌های گیمینگ موجود در بازار است. به همراه این ماوس یک پکیج سه‌تایی از صفحات قابل تعویض ارائه می‌شود. این پکیج شامل یک صفحه با 2 کلید، یک صفحه با 7 کلید و یک صفحه با 12 کلید است که با اتصال به بدنه ماوس ریزر Naga Trinity Gaming، قابلیت جدیدی را به آن اضافه می‌کنند.

دقت حسگر این ماوس در حدود 16000 DPI است که برای یک ماوس گیمینگ دقت فوق‌العاده بالایی محسوب می‌شود. بدنه این ماوس به‌گونه‌ای طراحی شده که در استفاده طولانی مدت، دست کاربر را اذیت نخواهد کرد، اما این ماوس هم برای کاربران راست دست طراحی شده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: Gaming , Logitech , Mouse , Razer ,
تاریخ : سه شنبه 8 مهر 1399
بازدید : 107
نویسنده : black panther

اگر یکی از طرفداران بازی‌ های ویدیویی هستید و یک گیمر حرفه‌ای محسوب می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم با پلازامگ همراه باشید تا در ادامه بهترین موس های گیمینگ را به شما معرفی کنیم.

مطمئنا در بازار شلوغ فعلی پیدا کردن یک ماوس گیمینگ مناسب، کار نسبتا مشکلی به نظر می‌رسد. در حقیقت در هر هفته حدود ده ماوس جدید وارد بازار می‌شود که تقریبا همگی از ظاهر و عملکرد یکسانی برخوردار هستند؛ با این حال برخی از کمپانی‌ها آنقدر در حوزه گیم و تولید سخت‌افزار مربوط به آن، قدرتمند ظاهر شده‌اند که بدون شک محصولات آنها در بازار به خوبی می‌درخشند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: Gaming , Logitech , Mouse , Razer ,
تاریخ : سه شنبه 8 مهر 1399
بازدید : 151
نویسنده : black panther

کارشناسان نمایندگی لپ تاپ اچ پی به دلیل تسلط بر هر دو بخ ِش نرم افزاری و سخت افزاری محصولات اچ پی و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر ، قادر به ارائه تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این محصول خواهند بود.شارژ نشدن باتری لپ تاپ ،خرابی تاچ پد لپ تاپ ، شناخته نشدن هارد و خرابی کابل فلت صفحه نمایش لپ تاپ از جمله مواردی است که کاربرای گرامی برای حل این مشکلات به مرکز تعمیر لپ تاپ مراجعه کرده اند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
تاریخ : چهار شنبه 19 شهريور 1399
بازدید : 145
نویسنده : black panther

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
تاریخ : شنبه 3 خرداد 1399
بازدید : 127
نویسنده : black panther

کلید های کم صداتر، سرعت و فضای ذخیره سازی بیشتر !

مک بوک پروهای 2018 اپل معرفی شدند ! سری 2018 به چیپست های جدید i5 ، i7 و i9 اینتل مجهز شده اند، رم اضافه و حافظه ذخیره سازی بیشتر و کلید های کم صداتر از ویژگی های مهم این سری هستند. سایر ویژگی های اعم از طراحی و تاچ بار، همانند مدل 2017 است!

این بهبودها برای هر دو مدل 13.3-inch و 15.4-inch در نظر گرفته شده است، اما مدل بزرگتر ویژگی های جذاب تری دارد و بسیار قوی تر است در ادامه به معرفی این ویژگی ها می پردازیم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: مک بوک پرو های 2018 اپل ,
تاریخ : شنبه 10 اسفند 1398
بازدید : 142
نویسنده : black panther

بیشتر نویسندگان ایده های داستان کوتاه خیلی زیاد دارند ، نه چندان کم. با این وجود ، مشکل در آنجا نهفته است ، زیرا هرچه ایده های بیشتری داشته باشید ، انتخاب بهترین ایده سخت تر است.

10 ایده کوتاه داستان

در اینجا توصیه من است: اگر برای شروع یک داستان کوتاه جدید روحیه دارید ، سعی کنید بهترین ایده داستان کوتاه را پیدا کنید. جورج آر آر مارتین در مصاحبه با رولینگ استون گفت: "ایده ها ارزان هستند. من اکنون ایده های بیشتری از آنچه که می توانستم برای نوشتن داشته باشم ، دارم. به نظر من ، این اعدام بسیار مهم است. "


تاریخ : شنبه 7 دی 1398
بازدید : 154
نویسنده : black panther

Zen AiO 27 برای گرافیست های حرفه ای طراحی شده است و به طرز هوشمندانه ای تمام اجزای سیستم را درون پایه آن قرار گرفته است. استفاده از یک سیستم خنک کننده در پشت صفحه نمایش عملکرد آن را بهبود بخشیده. از دیگر مشخصات سخت افزاری آل این وان ایسوس Asus Zen AiO 27 می توان به پردازنده Intel® Core ™ i7،NVIDIA® GeForce® GTX 1050 GPU  و همچنین قابلیت ذخیره سازی دوگانه با هر دو حافظه PCIe® SSD و HDD اشاره کرد. علاوه بر این می توان پایه دستگاه را به راحتی باز کرد تا امکان دسترسی به حافظه ها برای ارتقاء آن ها بدون دردسر انجام شود. علاوه بر ویژگی های بیان شده برای آل این وان ایسوس Asus Zen AiO 27 می توان به پد شارژ بی سیم آن اشاره کرد که از دستگاه های همراه سازگار با شارژ سریع پشتیبانی می کند.



:: موضوعات مرتبط: مانیتور , ,
:: برچسب‌ها: , Asus Zen AiO 27 , آل این وان ایسوس ,
تاریخ : شنبه 7 دی 1398
بازدید : 139
نویسنده : black panther

شکست تیم کوک

دقیقاً مانند استیو بالمر که پس از بیل گیتس مایکروسافت را اداره کرد تیم کوک از مجموعه مهارتهایی که جابز داشت بی‌بهره بود. وی به طور خاص توسط جابز انتخاب شده بود تا مطمئن شود که قدرت بنیانگذار اپل را دست کم نمی‌گیرد و او را کنار نمی‌گذارد. او همانند بالمر،عملا سزاوار چنین جایگاهی بود اما نه کاریزمای جابز را داشت و نه مدیری بود که بتواند همانند او روی محصول تمرکز کند.

همچنین، آنچه که کوک در ابتدا در کامپاک آموخته بود – گرچه حتی در آنجا نیز شخصیت بزرگی نبود – او را وادار کرد تا فکر کند که جابز علی رغم موفقیت، پول و تلاش‌ها را هدر می‌دهد. این درحالی بود که کامپک شکست خورد و هیچ یک از شرکت‌های دیگر که از مدل‌های مشابه استفاده می‌کردند از نظر سود یا ارزش در حد اپل نبودند. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: استیو جابز , افت اپل , تیم کوک , دلایل افت اپل , رون ,
تاریخ : شنبه 7 دی 1398
بازدید : 138
نویسنده : black panther

همین دو هفته پیش بود که شرکت اپل رویداد بزرگ معرفی محصولات خود را برگزار کرد و اگرچه زمانی افراد از برگزاری اینگونه رویدادهای اپل هیجان زده می‌شدند اما این روزها، این رویداد به یک برنامه تقریبا تکراری با معرفی محصولاتی با ویژگی‌های کپی شده و انتظارات برآورده نشده مخاطب و طرفداران اپل تبدیل شده است. این اتفاق برای شرکتی همچون اپل دقیقاً مثل زمانی که اپل استیو جابز را اخراج کرد خجالت آور بود. به نظر می‌رسد که این شرکت کارهایی که استیو جابز برای تبدیل کردن اپل به یک شرکت منحصر به فرد انجام داد را فراموش کرده است. به گونه‌ای که کم کم اپل به یک شرکت فناوری معمولی بدل شده که دیگر چندان تفاوت بارزی با بقیه ندارد. در ادامه به بررسی مختصر فراز و فرودهای این کمپانی مطرح می‌پردازیم. با ما همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: استیو جابز , افت اپل , تیم کوک , دلایل افت اپل , رون ,
تاریخ : شنبه 7 دی 1398
بازدید : 138
نویسنده : black panther

کیفیت عکس

مانیتور C27F591 از پنل VA که سامسونگ طراحی و تولید کرده است بهره می‌برد. عملکرد این دستگاه در زمینه تصویر قابل تقدیر است. رنگ‌ها به شدت زنده هستند و کیفیتی که از آن‌ها می‌بیند چشم شما را نوازش می‌کند. دقت رنگ‌ها نیز بسیار بالا است. به این معنا که با این دقت و با چشم انسان، قابل تشخیص نیست که رنگی که در حال نمایش است چه تفاوتی با رنگ «واقعی» و بی‌نقص دارد.

یکسان بودن نور پشت تصویر یکی از مشکلاتی است که همیشه در مانیتورها وجود دارد. خوشبختانه در این مانیتور این موضوع زیاد به چشم نمی‌آید. حتی در گوشه‌های تصویر نیز نور فقط ۹% کاهش پیدا می‌کند و این موضوع حتی باعث شده است که دید کاربر بهتر باشد و میزان تمرکز چشم و ذهن نیز بالاتر برود.



:: موضوعات مرتبط: مانیتور , ,
:: برچسب‌ها: گیمینگ , مانتیور منحنی , مانیتور , نمایشگر , نمایشگر خمیده , نمایشگر سامسونگ ,
تاریخ : شنبه 7 دی 1398
بازدید : 131
نویسنده : black panther

صفحه نمایش‌های خمیده مدتی است که وارد دنیای کامپیوترها برای کارهای روزمره و بازی‌های ویدیویی شده‌اند. تلویزیون‌ها حالا انواع خمیده در سایزها و رزولوشن‌های مختلف دارند و این موضوع حالا شامل مانیتورها برای انجام کارهای روزمره می‌شود.

مانیتورهای منحنی (خمیده) آخرین ترند جهانی برای تجهیزات میزی هستند. این مانیتورها مزایایی دارند و کاربر در استفاده از آن‌ها احساس راحتی می‌کند. با وجود این که بسیاری شرکت‌ها قابلیت‌های معمولی در این دستگاه‌ها قرار می‌دهند ولی سامسونگ برای تولید مانیتور C27F591 سخت‌ افزاری بسیار قوی قرار داده است که عملکرد آن را بهبود می‌بخشد. سامسونگ یکی از کمپانی‌های پیشرو در ساخت و تولید انواع‌ نمایشگرها از جمله تلویزیون و مانیتور است که در کنار نمایشگرهای معمولی، نگاه ویژه‌ای به نمایشگرهای خمیده داشته و سعی دارد تا در این راه هم نظر کاربران را جلب کند. علاوه بر این سامسونگ تلاش کرده تا با اضافه کردن قابلیت‌های مختص گیمرها، این قشر را هم درگیر خرید محصولات خود کند.



:: موضوعات مرتبط: مانیتور , ,
:: برچسب‌ها: گیمینگ , مانتیور منحنی , مانیتور , نمایشگر , نمایشگر خمیده , نمایشگر سامسونگ ,
تاریخ : شنبه 7 دی 1398
بازدید : 128
نویسنده : black panther

مدت زیادی از معرفی پیشرفته‌ترین تبلت سامسونگ یعنی گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) نمی‌گذرد. ضمن اینکه اپل هم در حال گسترش تبلت‌های سری آیپد پرو خودش است. در این بین، هوآوی برای اینکه از قافله عقب نماند، می‌خواهد یک تبلت پیشرفته بسازد که احتمالاً اوایل سال آتی میلادی معرفی خواهد شد.

این دستگاه که شاید مدیاپد ام ۷ (MediaPad M7) نامیده شود، دارای نمایشگری بلند خواهد بود که گوشه‌های آن گرد هستند و در اطراف آن نیز حاشیه‌های مشکی رنگ باریکی به چشم می‌خورد تا از این نظر شبیه آیپد پرو اپل باشد. البته نوارهای سیاه اطراف صفحه نمایش آن‌قدری بزرگ هستند تا بتوان در آنها دوربین سلفی و سایر سنسورهای لازم را قرار داد. لازم به ذکر است که هوآوی تصمیم گرفته از شیوه طراحی دارای نقطه سیاه رنگ در این محصولش استفاده کند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: آیپد پرو , اپل تبلت , تبلت هوآوی , هوآوی ,
تاریخ : شنبه 7 دی 1398
بازدید : 128
نویسنده : black panther

کمپانی گوگل در این نسل از گوشی‌های خود بسیاری از ویژگی‌های سخت ‌افزاری را لحاظ کرده است اما قابلیت اتصال شبکه ‌ی 5G از مواردی است که در این سری مشاهده نمی‌شود. روز سه‌شنبه طی رویداد برگزار شده در شهر نیویورک، این کمپانی از نسل جدید گوشی‌های خود با نام گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال رونمایی به عمل ‌آورد. این سری از گوشی‌های جدید کمپانی گوگل دارای قابلیت‌هایی نظیر face unlock، ژست‌های حرکتی بروز شده و ماژول‌های دوربین ارتقا یافته می‌باشند اما گوگل نسخه‌ی5G  این گوشی‌های هوشمند را معرفی نکرد و حتی حرفی از آن‌ها به میان نیامد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: , google , Pixel 4 , Pixel 4 XL , گوگل , 5g , گوگل پیکسل4 , گوگل پیکسل 4ایکس ال ,
تاریخ : شنبه 7 دی 1398
بازدید : 135
نویسنده : black panther

رویداد مایکروسافت سرفیس 2019 روز گذشته برگزار و در جریان آن این شرکت از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود از جمله دستگاه‌های سرفیس و یک گوشی تاشو رونمایی کرد.

مایکروسافت دوباره در حال ساختن یک گوشی است. این غول دنیای فناوری که چندین سال پیش خط تولید گوشی‌های خود را متوقف کرد اکنون امیدوار است بتواند با گوشی سرفیس دوو (Surface Duo) سهم خود از بازار گوشی‌های هوشمند را پس بگیرد. همانطور که از اسم دستگاه پیداست این گوشی دارای دو صفحه نمایش است که با استفاده از یک لولا به هم متصل شده‌اند و از همین رو می‌توان آن را گوشی سرفیس تاشو نیز لقب داد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: مایکروسافت سرفیس 2019 , از سرفیس پرو 7 , گوشی تاشو Duo ,
تاریخ : شنبه 7 دی 1398
بازدید : 136
نویسنده : black panther

شرکت اپل در جریان کنفرانس WWDC از سیستم عامل آیپد نسخه جدید که مخصوص تبلت های آیپد طراحی شده است؛ رونمایی کرد. از این پس سیستم‌عامل آیپد با نام جدید iPad OS، با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید و ظاهری متفاوت در اختیار کاربران خواهد بود. به نوعی این کمپانی با معرفی iPad OS، سیستم عامل تبلت های خود را مستقل از تلفن های هوشمند آیفون کرده است.

برخلاف iOS 13 که همچون سال های گذشته در سپتامبر منتشر می شود، iPad OS قرار است پاییز امسال منتشر شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، از ویژگی‌های جدید سیستم عامل آیپد می‌توان به اپلیکیشن Files بهبود یافته، قابلیت استفاده از صفحه‌کلید کوچک و شناور، امکان به‌ اشراک ‌گذاری پوشه‌ها در iCould Drive، صفحه‌ هوم مجهز به ویجت و استفاده بهینه از قلم اپل اشاره کرد. البته اپل پیش از این اعلام‌کرده ‌بود که تأخیر Apple Pencil را از ۲۰ میلی‌ثانیه به ۹ میلی‌ثانیه کاهش خواهد داد. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: سیستم عامل آیپد , ipad iosاپل , iPadOS , ,
تاریخ : شنبه 7 دی 1398
بازدید : 141
نویسنده : black panther

ماه‌هاست که شایعاتی در مورد آماده‌سازی مدل ۱۶ اینچی مک‌بوک پرو اپل در سایت‌های خبری منتشر می‌گردد. برخی از سایت‌ها ادعا می‌کنند که قرار است در اواخر سال جاری میلادی از این لپ‌تاپ قدرتمند اپل رونمایی به عمل آید و کاربران با سبک جدید این کمپانی آشنا شوند. اکنون تصاویری مخفیانه از این دستگاه در نسخه‌ی بتا macOS Catalina 10.15.1 توسط  MacGeneration کشف شده است.

ظاهرا این تصاویر به یک مدل جدید از مک‌بوک پرو “MacBookPro16,1” اختصاص دارد (به خودی خود نشان‌دهنده‌ی یک مدل جدید از طراحی اپل می‌باشد). ۱۶ اینچی بودن این لپ‌تاپ تنها بر اساس نحوه‌ی شماره‌گذاری مدل توسط اپل مشخص شده است و می‌توانیم در این مورد اظهارنظر کنیم ولی در کل هنوز این موضوع توسط خود کمپانی تایید نشده است. تا به امروز بر اساس یک تصویر کوچکی که از بزرگترین نسخه‌ی مک‌بوک اپل منتشر شده است، گویا این لپ‌تاپ نهایتا از یک صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی با حاشیه‌های کم برخوردار باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: , macos catalina , اپل , لپ تاپ اپل , مک بوک , MacBook Pro , مک بوک پرو 16 ,

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com