عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 8 مهر 1399
بازدید : 88
نویسنده : black panther

ماوس گیمینگ ریزر مدل Naga Trinity

Razer Naga Trinity Gaming Mouse

نوع اتصال                                  نوع رابط

با سیم                                       پورت USB

ماوس گیمینگ ریزر مدل Naga Trinity Gaming یکی از هیجان‌انگیزترین ماوس‌ها در میان ماوس‌های گیمینگ موجود در بازار است. به همراه این ماوس یک پکیج سه‌تایی از صفحات قابل تعویض ارائه می‌شود. این پکیج شامل یک صفحه با 2 کلید، یک صفحه با 7 کلید و یک صفحه با 12 کلید است که با اتصال به بدنه ماوس ریزر Naga Trinity Gaming، قابلیت جدیدی را به آن اضافه می‌کنند.

دقت حسگر این ماوس در حدود 16000 DPI است که برای یک ماوس گیمینگ دقت فوق‌العاده بالایی محسوب می‌شود. بدنه این ماوس به‌گونه‌ای طراحی شده که در استفاده طولانی مدت، دست کاربر را اذیت نخواهد کرد، اما این ماوس هم برای کاربران راست دست طراحی شده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: Gaming , Logitech , Mouse , Razer ,
تاریخ : سه شنبه 8 مهر 1399
بازدید : 107
نویسنده : black panther

اگر یکی از طرفداران بازی‌ های ویدیویی هستید و یک گیمر حرفه‌ای محسوب می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم با پلازامگ همراه باشید تا در ادامه بهترین موس های گیمینگ را به شما معرفی کنیم.

مطمئنا در بازار شلوغ فعلی پیدا کردن یک ماوس گیمینگ مناسب، کار نسبتا مشکلی به نظر می‌رسد. در حقیقت در هر هفته حدود ده ماوس جدید وارد بازار می‌شود که تقریبا همگی از ظاهر و عملکرد یکسانی برخوردار هستند؛ با این حال برخی از کمپانی‌ها آنقدر در حوزه گیم و تولید سخت‌افزار مربوط به آن، قدرتمند ظاهر شده‌اند که بدون شک محصولات آنها در بازار به خوبی می‌درخشند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: Gaming , Logitech , Mouse , Razer ,
تاریخ : سه شنبه 8 مهر 1399
بازدید : 151
نویسنده : black panther

کارشناسان نمایندگی لپ تاپ اچ پی به دلیل تسلط بر هر دو بخ ِش نرم افزاری و سخت افزاری محصولات اچ پی و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر ، قادر به ارائه تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این محصول خواهند بود.شارژ نشدن باتری لپ تاپ ،خرابی تاچ پد لپ تاپ ، شناخته نشدن هارد و خرابی کابل فلت صفحه نمایش لپ تاپ از جمله مواردی است که کاربرای گرامی برای حل این مشکلات به مرکز تعمیر لپ تاپ مراجعه کرده اند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,

به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com